کیان تجارت باران ( سهامی خاص )

شرکت کیان تجارت باران ( سهامی خاص ) در سال 97 فعالیت تولیدی و تجاری خویش را در زمینه عرضه محصولات گوشت قرمز بسته بندی شده ( گوسفند و گوساله ) و گوشت سفید ( مرغ ) و فرآورده های گوشتی از جمله کباب لقمه و همبرگر آغاز نموده است.  مدیران شرکت از بدو فعالیت سعی نموده اند تا در جهت ارج نهادن  به سلایق مشتریان و مصرف کنندگان گام برداشته و در این راستا با بهره گیری از نیروهای مجرب و استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و تکنولوژی روز دنیا توانسته اند نسبت به ارتفاء کیفیت محصولات اقدام نمایند.

معرفی مدیریت :

این شرکت با سرمایه گذاری مستقیم آقایان بهزاد نعمتی ، بهنام نعمتی ، سید رضا حجازی و با انبوهی از تجربیات چندین ساله درتأمین عمده گوشت قرمز و محصولات پروتئینی تأسیس گردید.

پیام مدیر عامل :

شرکت کیان تجارت باران تلفیقی است از دانش – تخصص و تجربه جهت ارائه ی محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان عزیز. در این مجموعه ما بر این باور هستیم که توسعه شرکت جز در صداقت و اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص تحقق نخواهد یافت. در همین راستا، تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات وخدمات ارائه شده نه یک شعار بلکه برای ما یک اعتقاد و باور است .

تدوین سیاست های توسعه ای در جهت نیل به هدف نهایی این شرکت که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداگثر رضایت آنان است ، در دستور کار ما قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری ، بهبود مستمر ، ارتقای دانش و کاهش هزینه ها جزو الویت ها وبرنامه های مدیران این شرکت است .

در این میان شرکت کیان تجارت باران به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن یک تجارت مفید همواره تلاش نموده است گام هایی در جهت رشد تعامل خود بردارد تا رضایت حداکثری مشتریان را داشته باشد .

گوشت قرمز

سالن بسته بندی گوشت قرمز با حدود 1000 متر مربع زیر بنا شامل محل مجهز قطعه بندی و بسته بندی و تولید گوشت چرخ کرده قرمز با پیش سرد کن نگهداری لاشه های گوساله و گوسفندی و پیش سرد ثانویه جهت نگهداری مقطعی کالاهای بسته بندی شده و تونل انجماد و سالن نگهداری گوشت های منجمد می باشد.

لازم به ذکر است تمام مراحل گوشت قرمز از خرید دام ، کشتار و فرآیندها توسط کارکنان مجرب و کارآزموده که قادر هستند گوشت را بر اساس نیاز بازار تأمین و برابر با سلیقه مصرف کننده تحت نظارت کارشناس و متخصصین امور دام در نهایت دقت وظرافت قطعه بندی – چربی گیری و بسته بندی نمایند.

گوشت سفید

سالن بسته بندی گوشت مرغ با حدود 800 متر مربع زیر بنا با پیش سرد کن های اولیه و ثانویه و تونل انجماد به شیوه بهداشتی بی نظیر ، محل مجهز قطعه بندی و بسته بندی قطعات گوناگون مرغ ، بلدرچین ، شتر مرغ و ….. می باشد.

و در خاتمه با توجه به وجود حساسیت زیاد مصرف کنندگان گوشت سفید شرکت کیان تجارت باران به منظور دستیابی به بهترین انتخاب درتأمین گوشت سفید – مرغ مورد نیاز تولید را از کشتارگاه های صنعتی مرغ تهیه می نماید تا بتواند با اعمال کنترل های شدید و انجام بهترین انتخاب رضایت مشتریان خود را تأمین نماید.

همبرگر

شرکت کیان تجارت باران در جهت بهبود روز افزون سطح کیفی وکمی محصولات تولیدی خود تلاش می نماید که از پیشرفته ترین امکانات و نیروهای مجرب استفاده نماید ، این بخش حدود 700 متر مربع زیر بنا و با توان تولید انواع فرآورده های گوشتی ( انواع همبرگر و کباب لقمه ) مجهز به سالن نگهداری و تونل انجماد و چرخ گوشت 1600 و میکسر پارویی 200 کیلویی و دستگاه های قالب زن همبرگر وکباب لقمه و دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک می باشد.

کیان تجارت باران

تولید کننده فرآورده های گوشت قرمز و گوشت سفید بسته بندی شده